პრეზენტაციის უნარების შეფასება
საპრეზენტაციო უნარების შეფასება
თარიღი:
პრეზენტაციის სახეობა: მოხსენება-რეფერატი
|
||||
მოსწავლე
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
შემაჯამებელი ქულა
|
||
სათქმელის
ნათლად და გასაგებად გადმოცემა, კონტაქტი აუდიტორიასთან
0- 3
|
თვალსაჩინოებისა
და ტექნიკური საშუალებების გამოყენება
0- 4
|
კითხვებზე ადეკვატური პასუხის გაცემა
0- 3
|
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა 10
|
|
1.
|
||||
2.
|
||||
3.
|
||||
4.
|
||||
5.
|
||||
6.
|
||||
7.
|
||||
8.
|
||||
9.
|
||||
10.
|
ხელოვნების ნიმუშის ანალიზი
ხელოვნების ნიმუშის ანალიზის შეფასება
თარიღი:
ხელოვნების ნიმუში:
ავტორი:
|
||||
მოსწავლე
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
შემაჯამებელი ქულა
|
||
აღწერს ნამუშევარს
0-
3
|
აანალიზებს
კომპოზიციას და მხატვრულ-გამომსახველობით საშუალებებს
0- 3
|
ასაბუთებს საკუთარ ინტერპრეტაციას
0- 4
|
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა 10
|
|
1.
|
||||
2.
|
||||
3.
|
||||
4.
|
||||
5.
|
||||
6.
|
||||
7.
|
||||
8.
|
||||
9.
|
||||
10.
|
ნატურმორტი
პრაქტიკული სამუშაოს (ნამუშევრის) შეფასება
თარიღი:
სამუშაოს (ნამუშევრის) სახეობა: ნატურმორტი
მასალა: აკვარელი,
გუაში
|
||||||
მოსწავლე
|
შეფასების
კრიტერიუმები
|
შემაჯამებელი
ქულა
|
||||
კომპოზიცია
რამდენად ახერხებს
დასახატი ობიექტების
სასურათე სიბრტყეზე
კომპოზიციურ განაწილებას (კომპოზიციური ბალანსის
დაცვას და ა.შ.) და
ურთიერთ თანაფარდობის გადმოცემას
0-2
|
ფორმა/
მოცულობა
რამდენად იცავს საგნის პროპორციებს და რამდენად
ახერხებს მათი მოცულობის გადმოცემას შუქ-ჩრდილის საშუალებით
0-2
|
ფერი
რამდენად შეესატყვისება ფერთა გამა დასახატ ობიექტებს,
ან რამდენად შემოქმედებითად არის
გადაწყვეტილი ფერის ამოცანა ნამუშევარში
0-2
|
ფაქტურა
რამდენად ახერხებს
დასახატი ობიექტების (საგნების, დრაპირების
(ქსოვილის)) ფაქტურის გადმოცემას
0-2
|
სივრცე
რამდენად ახერხებს სივრცის ეფექტის შექმნას
(წინა პლანი, შუა პლანი, უკანა პლანი (ფონი))
0-2
|
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა
10
|
|
1.
|
||||||
2.
|
||||||
3.
|
||||||
4.
|
||||||
5
|
||||||
6.
|
||||||
7.
|
პრაქტიკული სამუშაოს შეფასება
პრაქტიკული სამუშაოს
(ნამუშევრის) შეფასება
თარიღი: სამუშაოს (ნამუშევრის)
სახეობა:
|
|||||
მოსწავლე
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
შემაჯამებე-
ლი
ქულა
|
|||
ორგანიზებულობა
(დროის
ლიმიტის დაცვა,
საჭირო
აღჭურვილო
ბის ქონა)
0-1
|
მასალის,
ტექნიკის და მხატვრულ-გამომსხველობითი
საშუალებების
ფლობა
0- 3
|
შემოქმედებითო-ბა,
ანუ რამდენად
ეფექტურად იყენებს ტექნიკას, მასალას და მხატვრულ-გამომსახველობით ხერხებს
ჩანაფიქრის გადმოსაცემად
0- 4
|
თანამშრომ-ლობა
ჯგუფური მუშაობის დროს
0-2
|
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა 10
|
|
1.
|
|||||
2.
|
|||||
3.
|
|||||
4.
|
|||||
5
|
|||||
6.
|
|||||
7.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий