შეფასების სქემა

პრეზენტაციის უნარების შეფასება



საპრეზენტაციო უნარების შეფასება
თარიღი:                  პრეზენტაციის სახეობა: მოხსენება-რეფერატი            
მოსწავლე
შეფასების კრიტერიუმები
შემაჯამებელი ქულა

სათქმელის ნათლად და გასაგებად გადმოცემა, კონტაქტი აუდიტორიასთან
0- 3
თვალსაჩინოებისა და ტექნიკური საშუალებების გამოყენება


0- 4
კითხვებზე ადეკვატური პასუხის გაცემა

0- 3
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა 10
1.




2.




3.




4.




5.




6.




7.




8.




9.




10.





ხელოვნების ნიმუშის ანალიზი

ხელოვნების ნიმუშის ანალიზის შეფასება
თარიღი:                  ხელოვნების ნიმუში:             ავტორი:
მოსწავლე
შეფასების კრიტერიუმები
შემაჯამებელი ქულა

აღწერს ნამუშევარს


0- 3
აანალიზებს კომპოზიციას და მხატვრულ-გამომსახველობით საშუალებებს
0- 3
ასაბუთებს საკუთარ ინტერპრეტაციას

0- 4
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა 10
1.




2.




3.




4.




5.




6.




7.




8.




9.




10.






ნატურმორტი


პრაქტიკული სამუშაოს (ნამუშევრის) შეფასება

თარიღი:                  სამუშაოს (ნამუშევრის) სახეობა: ნატურმორტი

                                                                    მასალა:                                                 აკვარელი, გუაში

მოსწვლ
შეფასების კრიტერიუმები
შემაჯამებელი ქულა

კომპოზიცია
 

რამდენად ახერხებს
დასა­ხატი ობიექტების
სასურათე სიბრტყეზე
კომპოზიციურ განა­წი­ლე­ბას (კომპოზიციური ბა­ლან­სის და­­ც­ვას და ა.შ.) და 
ურთი­ერთ თა­ნა­­ფარ­დო­ბის გა­დ­მოცემას


0-2
ფორმა/
მოცულობა

რამდენად იცავს საგნის პროპორციებს და რამდე­ნად ახერხებს მათი მო­­ცუ­­ლო­ბის გად­მოცემას შუქ-ჩრდი­ლის სა­შუალებით








0-2
ფერი


რამდენად შეესატყვისება ფერთა გამა დასა­ხატ ობიექ­ტე­ბს, ან რამ­­დე­ნად შემ­ოქმე­დე­ბითად არის  გადაწ­ყვე­ტი­ლი ფე­რის ამო­ცანა ნამუშევარში





0-2
ფაქტურა


რამდენად ახერხებს
დასახატი ობიექტების (საგნების, დრაპირების (ქსოვილის)) ფაქ­ტურის გადმოცემას








0-2
სივრცე


რამდენად ახერხებს სივრცის ეფექტის შექმნას
(წინა პლანი, შუა პლანი, უკანა პლანი (ფონი))



0-2
ქულათა მაქსიმალური რაო­დე­ნობა
10
1.






2.






3.






4.






5






6.






7.























































პრაქტიკული სამუშაოს შეფასება


რაქტიკული სამუშაოს (ნამუშევრის) შეფასება

თარიღი:                  სამუშაოს (ნამუშევრის) სახეობა:

მოსწავლ
შეფასების კრიტერიუმები
შემაჯამებე-
ლი ქულა

ორგანიზებულობა (დროის
ლიმიტის დაცვა, საჭირო
აღჭურვილო
ბის ქონა)






0-1
მასალის, ტექნიკის და მხატვრულ-გამომსხველობითი
საშუალებების ფლობა






0- 3
შემოქმედებითო-ბა,
ანუ რამდენად ეფექტურად იყენებს ტექნიკას, მასალას და მხატვრულ-გამომსახველობით ხერხებს ჩანაფიქრის გადმოსაცემად

0-
თანამშრომ-ლობა ჯგუფური მუშაობის დროს







0-2
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა 10
1.





2.





3.





4.





5





6.





7.





Комментариев нет:

Отправить комментарий